کاش روی پیشونی آدمایی که دارنزیر بار غصههاشون له میشنیه چیزی نوشته بود تا بقیه کمی مراعاتشون رو میکردن.مثلا نوشته بود:این آقا دارد از صدمین جایی که فرم پر کرده و استخدام نشده برمیگردد،این خانم ساله Z:)...
ما را در سایت Z:) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 12:53